پنج شش ساله بودم تمام وحشتم موشک بود و تنهایی و آوار !!!


بزرگتر که شدم تمام وحشتم زلزله بود و تنهایی و آوار !!!


کمی بعد از آن وحشتم از قحطی بود و تنهایی !!!


حالا دیگر وحشتم از عمر طولانی است و تمام حسرتم تنهایی !!!







حواترین با فونت درشت : ترسناکه وقتی می ری تو مغازه هاومی بینی

یهو قیمتهابطورعجیبی بالا رفته... ترسناکه وقتی می ترسی فردا به نون

شب هم محتاج بشی ...ترسناک تره وقتی که مادر باشی....

حالا دلیل حسرت تنهایی ام روشن شد !







من ... حواترازحوا



پسرک شبها خیلی راحت و سریع خوابش می برد...حتما دغدغه ای ندارد


پسرک هرگز دروغ نمی گوید ... هراسی ندارد


پسرک از آینده هم نمی ترسد ...هوس خانه و ماشین  ندارد ...نگران از


دست دادن و یا بدست آوردن شغلی نیست


معشوقی ندارد... از استادی نمره نمی خواهد ... کنکوری نیست!


راستی هم که...


خوش به حال پسرک که شبها سر آسوده به بالین می گذارد !









من ...حواترازحوا




فردا روز عشق است !


برای ولنتاین حتی شاخه ای گل سرخ هم نمی خواهم


آخر عشق ما امسال بوی رنگ وتینرمی دهد


 خیلی جدی ترازحرفهای عاشقانه و شکلات وعروسک


چه می شود کرد


عشق همین است مگر نه ؟











من ... حواترازحوا


بلاخره الویت ها اعلام شد



اولویت پانصدوشصت و ...



خدایا بغلتو باز کن که من دارم میام !!!







من ... حواترازحوا



باور کن آنقدر که برای بد بودن کالری می سوزانی ، برای خوب بودن نصف این


هم مصرف نمی شود !


کاش آدرس اینجا را داشت مخاطب این پستم !






حواترین با فونت درشت : من حالم خوبه !







من ... حواترازحوا