نمایشگاه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.



بلاخره بعد از مدتها انتظار هفته دیگه این موقع !


راستش اونقدر دوندگی کردم که حالا هیچ طعم خاصی نداره !


نمی دونم ...


شاید هم این بار تا با چشمهای خودم نبینم باور نمی کنم !


شاید هم بعد ازاون تجربه تلخ که درست چند روز قبل از روز افتتاحیه


همه چیز خراب شد و اون هم بخاطر یه احمق روانی


بهرحال انگار این بار واقعیه !


هفته دیگه اس


نمایشگاه عکاسی گروهی رنگ ، هست ، نیست !





حواترین: پوستر فردا پس فردا به دستم میرسه همون موقع آپلودش می کنم






من ...حواترازحوا




این هم از عیدی که برایش دوماه خانه تکانی کردیم که برایش تراولهای


صورتی نازنین را به باد دادیم


شیرینی ومیوه خریدیم... سبزه سبز کردیم ... هفت سین چیدیم و تخم مرغ


رنگ زدیم و آخرش هم مجبور شدیم خودمان آستین همت بالا بزنیم و تمام


تخم مرغ های رنگ شده با پوست پیاز را تنهایی برای صبحانه بخوریم


اینهم از تعطیلاتی که با هزار امید وآرزو هشتصد نهصد کیلومتررا کوبیدیم


و رفتیم آخرش در هوای بارانی و سرد شیراز یخ زدیم و برگشتیم و از کل


تخت جمشید دوچترسیاه رنگ و یک منشورکوروش که بالای تلوزیون جا


خوش کرده یادمان بماند


اینهم از سیزده به دری که نرفتیم و نشستیم پا به پای پسرک که مشقهای ناتمام


را تمام کند آخرش هم پیتزا سفارش دادیم و کنار سبزه هفت سین نشستیم و


سبزه هفت سین گره زدیم و عصری هم در کمال پررویی رفتیم عید دیدنی


بله این هم از عید که خیلی راحت و سریع گذشت!










حواترین : سال خوشی رو برای همگی آرزو می کنم