دارم به سفره های رنگارنگمون فکر می کنم 

 

دارم به زورآزمایی سر مدال افتخار کدبانوترین زن فامیل فکر می کنم 

 

دارم به آدمای دور سفره که هفت روز هفته سفره شون رنگینه فکر می کنم 

 

دارم به لبخندهای تصنعی صاحبخانه موقع صرف غذا فکر می کنم ...  

 

ببخشید اگر کم بود !!! 

 

و من... 

 

دارم به اونایی فکر می کنم که تو خرج اولیه زندگی شون هم موندن !  

 

قراره تحقیق کنم برای افطاری تو یه مرکز بهزیستی ... تعدادشون کمه اگر 

 

 بشه خودمون بانی بشیم نازگل هم اوکی داد مثل همیشه ... 

 

هرکی هست دستش بالا 

 

شهرستانی ها هم اگر خواستند براشون راه حل دارم که بتونن باشن هرچند 

 

 خیلی خیلی اندک  

 

اگر نشد نازگل هست اون همیشه جایی رو برای پرواز داره  

 

راه دور نریم همون کفاره روزه های نگرفته کفایت می کنه ... 

 

پس تا بعد ... 

 

 

 

 

 

 

 

 حواترین : 

مرکزی که من در نظر دارم هماهنگ کنم اشرفی اصفهانی  باغ فیض روبه روی  

 امامزاده اس  که هم واحد دخترانه داره هم پسرانه تا قسمت چی باشه

 

 

 

 

 

 

 

 

من ... حواتر از حوا 

  

آقا مگه ماه رمضان نیست؟ 

 

آقا مگه روزه واجب نیست؟ 

 

آقا مگه روزه خواری یه جرم خیلی خیلی بد نیست؟ 

 

آقا مگه هرکی حتی اگر داره میمیره چیزی در ملا عام بخوره حکمش 

 

 اعدام در ملا همون عام نیست؟(اینو از خودم گفتما) 

 

آقا مگه ما به یه عالمه خوبی و نیکی و از این دری وری ها دعوت 

 

نشدیم ؟(میگم دری وری براش دلیل دارم) 

 

یه شرکتی هست... خصوصی هم نیست ... (هرکی خواست بیاد 

 

درگوشی بهش بگم برای اینم دلیل دارم) قبل ماه رمضون کار به کار  

 

پرسنل نداشتند همچین ماه رمضون که شروع شده  اگر کم بیاری 

 

و مجبور باشی یه دقیقه استراحت کنی میان کارت شناساییت رو میگیرند 

 

پدرت رو هم درمیارند حالا طرف روزه بوده کم آورده یه دقیقه نشسته  

 

به درک از قول علما ! 

 

شوخی نیست ۱۶ ساعت اونم گرمای تابستان فیل هم که باشی کم میاری

 

اما ... 

 

اما قبل از ماه رمضان وقت چایی خوردن و نمی دونم چرت بعد از نهارم 

 

 داشتند ... 

 

و به قول همسفر ...عاقلان دانند !!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

حواترین : 

۱ - اگر می گم نیکی و خوبی دری وری برای اینه که کمتر چیزی که نمود داشته باشه 

می بینم بله کم کم داره به دری وری تغییر نام میده !

 

۲ -  اگر اسم اون شرکت رو نمیارم برای اینه که نمی خوام کسی دلزده بشه از کار 

دولتی (هرچند آش دهان سوزی نیست)

 

۳  - پیشنهاد در مورد پست پایین لطفا !

 

 

  

 

 

من ... حواتراز حوا  

 

یه روز دعوت شدیم جایی ... منظور از جایی یه سازمان خیریه اس  

 

و جشنی که به مناسبت یکی از اعیاد مذهبی توسط این سازمان در یک 

 

مکان عمومی برپا شده بود...

 

فضا طوری بود که از بیرون میشد به راحتی فضای داخل رو دید  

 

نرده هایی داشت حدود یک متر و همین 

 

کنار نرده ها جوانک هایی بودند به ظاهر قلچماق که اینجااسمشون رو 

 

بادی گارد می ذاریم و وظیفه مراقبت از امنیت سالن رو داشتند از همون 

 

 اول جشن هی ما به یکی از اونا چپ چپ نگاه کردیم هی اون به ما چپ چپ 

 

 وقتی شربت پخش می کردند یه آقایی شربت برمیداشت می داد به بچه هایی 

 

 که بیرون سالن جشن روتماشا می کردند جوانک قلچماق هم هی میامد 

 

 ونمی ذاشت !!! 

 

تصور بفرمایید جشن خیریه اونم تو یه مکان عمومی و این رفتار !

 

خلاصه تا آخر مراسم این آقا که از مدعوین بود مدام شربت یا شیرینی 

 

برمی داشت و دوراز چشم جناب قلچماق به بچه ها می داد هر چه هم جوانک 

 

مانع می شد بازهم از غفلتش نهایت استفاده رو می برد 

 

می خوام بگم خیر بودن این نیست که وقتی پول بی شمار داری خودی نشون 

 

بدی و مثلا در راه خدا اما برای وجه خودت دست به جیب بشی 

 

می تونی مثل این آقا بدون ترس از اون جناب بادی گارد به بچه ها شربت  

 

تعارف کنی 

 

یه پست خوندم الان از بچه های بهزیستی ... این اومد تو ذهنم 

 

اگر کسی پایه کار خیر این چنینی هست ما هم هستیم که الان وقتشه   

 

کسی پیشنهادی داره بگه

 

 

 

 

 

 

 

 

 حواترین ها : 

۱ - به دلیل نابودی گوشی تلفن همراهم تا اطلاع ثانوی از پاسخگویی معذوریم 

۲ - بیاید یکی از قرار وبلاگی هامون تو این ماه یه کار خیر باشه

 

 

 

 

 

 

من ... حواتر از حوا 

راند اول

 

 

خب بلاخره رسید ! 

 

 

خواب ... ثانیه شماری برای افطار ... خوردن تا مرز انفجار... سریالها  

 

... دیدوبازدید... نشستن خونه مردم تا پایان سریالها بی خیال اینکه طرف  

 

شاید خسته شده یا می خواد فردا صبح بره سرکار ...غیبتهای دورهمی  

 

موقع آنتراک بین سریالها ... زولبیا بامیه ... حلوا ...شله زرد...فرنی 

 

آش رشته...خرما ... شیرو عسل ...و اضافه وزن بعد ماه مبارک !!! 

 

وای که چقدر کار داریم  ...

 

راستی یه جا بنویسیم تا یادمون نره : 

 

اونقدر بخوریم تا افطار ضعف نکنیم - یخچال فریز باید همیشه پر باشه 

 

تا مبادا دچار کمبود آذوقه بشیم - لیست کامل مهمونها و جاهایی که باید بریم 

  

 رو از همین حالا آماده کنیم ... چنددست لباس بخریم تا موقع مهمونی کم نیاریم 

 

شبهای احیا رو چون خوابمون میاد بی خیالش میشیم کلا -  از الان ساعت دقیق 

 

 سریالها رو جایی یادداشت کنیم تا مبادا جا بمونیم از حتی یک قسمت و ... 

 

راستی شب آخر فطریه رو بندازیم یه گوشه بعدهم یادمون بره به دست نیازمندش 

 

 برسونیم و .... 

 

 همین !  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 حواترین ها : 

۱- یه تشکر ویژه ازمسوولین محترم... هر سال نزدیک ماه رمضان که میشه یهو  

همه چی گرون میشه این نشون میده چقدر مملکت ما اسلامیه !   

۲ - سرسفره افطار به جای زل زدن به خوراکی ها برای آرامش همدیگه دعا کنیم !  

۳ - نازگل رو بخونید

 

 

 

 

 

 

 

 

من ... حواتر از حوا  

 

 

 

روزی در گوشه ای خدا را جا گذاشتم انگار ! 

 

خدایان دروغینی تعارفم کردند 

 

اما من چون طفلی لجباز خدای خودم را می خواستم 

 

کم کم باورم شد خدایشان را  

 

سربه زیر انداختم ... رام ... اهلی

 

اما روزی ناگهان ...  

 

یافتمش ! 

 

درست همانجا که جا گذاشته بودم 

 

هنوز هم  سر قرار  

 

لبخند می زد انگار نه انگار چند صباحی نبودم 

 

نمی دانم آیا کسی بر من خرده خواهد گرفت  به جرمش؟ 

 

 

 

 

 

 

 

 حواترین :  

۱ -  دل نوشته اس امروز دلم خیلی از نامردمی گرفته ! 

۲ - لغت نامه دهخدا فیل تر شد چرا ؟ چون معلوم میشد یه عده چقدربی تربیت هستند!

 

 

 

 

 

 

 

من ... حواتر از حوا