پست موقت


دوستان عزیز هم اکنون نیازمندیاری سبزتان هستم شدید !


نمادهای خرافه رو بهم بگید آل و جادو به ذهن خودم رسیده ها !


دیگه چی ؟





کاش تمام آدمها مثل پینوکیو بودند !


تصور کنید چهره جذابشان را هنگام افاضات دروغ !






حواترین : صدبار به آقای همسر گفتم یواشکی بیست و سی ببین !

رگ گردنم گرفته !!!






من ... حواتر از حوا

ولنتاین و ...



بیایید همه به فکرشکلاتهای ولنتاین باشیم ...


یانه به فکر آن خرسهای قلب دار !


اصلا بیایید مثل همان خرسها که قلبشان را کف دستشان می گذارند عقلمان


را کف دستمان بگیریم !


بیایید به عشق فکر کنیم به زیبایی به خوشی


گور پدر زمانه !


بیایید بی خیال باشیم و یادمان برود چه می گذرد !








حواترین :

 حصر خانگی ام !

همین !!!







من ... حواتراز حوا


بی عنوان


بین دوراهی خواسته قلبی و مادرتون کدوم رو انتخاب می کنید ؟


جوابش برام مهمه ... خیلی ...







حواترین : هاله جون هرکی دوس داری تو جواب بده تو میدونی من چی میگم !!!






من ... حواترازحوا

خاله زنکی نوشت...


گوشی را که برمی دارم بعداز سلام و علیکی کوتاه سراغ پسرش را


می گیرد ...


سابقه نداشت اینطور شتابزده سراغش را بگیرد !


می گویم : هنوز نیومده خونه !


من و من می کند ... عاقبت می گوید :


فلانی عروسی دعوتتون کرده موندم بهت بگم یا نگم ...


به خیال اینکه فقط اورا دعوت کرده اند آرام می پرسم :


- چرا نگی ؟


می خندد ومردد و می گوید : آخه دخترخاله ات تازه فوت کرده !


فرکانس صدایم یک باره بالا می رود یادم هم می رود که مخاطبم کیست


و چرا باید احترامش را نگه دارم : بروبابا این حرفا چیه اولا اون دختر


عمه ام بود منکه کلا دخترخاله ندارم بعدشم من پابند این حرفها نیستم


مرده رو خدا رحمت کنه زندگی منکه تعطیل نشده ما که زنده ایم هنوز!


احساس می کنم گل از گلش شکفت خوشحال شد گویا


نخواستم بگویم من اعتقاد به این حرفها ندارم اما یادت هست در مراسم


شوهرت چقدر برایم حرف درآوردید که چرا ابروهایم کم پشت است !








حواترین : این پست کمی نیاز به توضیح داره گویا

ماجرازاین قراره که اقوام آقای همسر ما وقتی یکنفر فوت می کنه تریپ مردونه

برمی دارن یعنی وقتی تو مراسم واردقسمت زنونه میشی فکر می کنی اومدی

قسمت مردونه...لباس سیاه هم جزو لاینفک زندگیشونه تا چندماه اگر بهشون رو

بدی حمام هم نمی رن می گن عزاداریم دیگه عروسی و مهمونی که کلا تعطیل

درعرض ۴۰روزبیش از۱۰الی۱۵مراسم هم برای متوفی می گیرن این وسط اگر

هم کسی از این قوانین تخطی کنه حکم اعدامش صادرمیشه حالا حساب کنید

منه جو گیر که اینهمه وقت مشکی بپوشم چه حالی میشم اون هیچی توقع دارن

ابرو بذاری پاچه بز! آخه من ابروم کجا بودمن که از اولشم ابرونداشتم ! حالا وقتی

دیشب به مادر محترم آقای همسر گفتم من اعتقادی به عزانگه داشتن ندارم و

عروسی فامیل محترم شما میام کلی خوشحال شدمی خواستم بگم من همون

آدمم که اعتقاد به این مسائل نداره چطور اون موقع که همسرت یعنی پدر شوهر

محترم فوت کرداز این اخلاق من ناراحت بودید الان خوشحال؟



آی ایهاالناس من هنوزم سر حرفم هستم که گفتم قوم شوهر من ماهن و

لنگه ندارن نگید چرا بد میگی بدنگفتم








من ... حواتر از حوا