اوضاع بهتر از این نمی شود وقتی که از کل آموزه های دینمان هنوز در


رنگ لباس پوشیدن در مانده ایم ...










حواترین : آقا من اعتراف می کنم جلفم... خیلی هم جلفم ... چون دوست ندارم لباس مشکی بپوشم اصلا از همین الان جهنم رو دوقبضه سند زدم ... بازم حرفی هست ؟؟؟











من ... حواترازحوا

نظرات 17 + ارسال نظر
یاس وحشی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ...
می پندارم در این زمانه همان طور که ریش ها بر ریشه ها چربیده اند ، نوع لباس ها هم مبین شخصیتمان شده اند...
و افسوس و صد افسوس.

لباسها و موقعیت ها ... طوریکه خود آدمی این وسط اصلا به حساب نمیاد
در حقیقت این قضاوتهاست که آدمی رو شکل میده نه خود اون

بهار مامان امیر چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ http://oribad.blogfa.com

متاسفانه این مشکل برای همه هست بخصوص خانمها.. لباس مشکی رو نشانه وقار و متانت میدونن

پس چرا تو مراسم حج سفید می پوشن ؟
چرا کفن میت سفیده ؟
چرا تو فیلم ها لباس فرشته ها سفیده؟
چرا خیر سفیده شر سیاه ؟

م . ح . م . د چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://baghema.blogsky.com/

خو حالا ، چرا میزنی ؟!

یعنی کسی که لباس روشن میپوشه جلفه ؟!

ننه جان ، شما خودتو عصبانی نکن ، کسی که این حرفو زده بدون سیم های مخ نداشتش قاطی کرده بوده

الان بدخواه مدخواه شکمش سفره اس دیگه؟

نازی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ب.ظ

نمیشه اون قسمتی از دین رو که به نفعه چسبید اونایی که به نفعمون نیستو ول کرد،این خودش یه نوع شرکه چون تو به جای اطاعت از خدا در واقع هوای نفس خودتو میپرستی!این رو هم به اونایی میگم که تو مخاطب قرار دادیو گفتی از دین فقط پوششو چسبیدن،هم به تو که از دین یه قسمتیشو قبول داری و یه چیزایی (مثه حجاب) رو هم قبول نداری!(البته درسته که همه احکام دین مهمن و باید انجام بششن ولی گاهی اوقات بعضی احکام دین به علت اهمیت ویژشون در صورت انجام نشدن بقیه اعمال رو هم خراب میکنن مثه زمان امام حسین که همه کسانی که نماز و روزشون رو انجام میدادن ولی به کمک امامشون نیومدن ازشون پذیرفته نمیشه چون دفاع از امام یک امتحان الهی بوده که خدا در زمان اونا قرار داده تا ببینه کی روزه ونمازشو الکی انجام و کی واقعا به خاطر خدا انجام میده حاال هم در زمان ما حجاب واقعا یه جهاد بزرگ و امتحان الهیه برای محک زدن اونایی که ایمانشون قلابیه و حاضر نیستن برای خدا پا رو دلشون بذارن .نماز روزه ی خالی که فایده نداره تازه اگه اونم انجام بدن!)
و راجع به این که گفتی جهنم رو برا خودت سند زدی اولا این یه دروغ بزرگه(کیه که به جهنم رفتن راضی باشه؟!!!)ثانیا حتی اگه راست باشه این تویی که جهنمو انتخاب کردی ولی بقیه که انتخابش نکردن منظورم همون مردایییه که سالهاست شرایطشون برای ازدواج مناسب نیست و با دیدن آرایش شما دلشون لرزیده،منظورم همون جووناییه که دچار بیماری خودارضایی شدن و... . و تازه کی جواب زنی رو میده که شوهرش عاشقش بوده ولی حالا یه زن «جلف»رو تو خیابون دیده و از همسرش دلزده شده (هر چقدر هم یه زن به خودش برسه باز یکی زیباتر از اون توی خیابون ممکنه پیدا بشه).
تازه کسی نگفته که حجاب فقط مشکیه اگه نمیخوای اجراش کنی بگو نمیکنم چرا حکمو تغییر میدی برای اینکه بقیه باهات همدردی کنن و بگن وای طفلکی حق داره انجامش نمیده؟!!!
ببخشید که پر حرفی کردم اگه یه لحظه هم به حرفام فک کنی برام کافیه!

جوابت در کامنت بعد

یه آدم معمولی .. پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ق.ظ http://piped-mind.blogfa.com

مشکی پوشیدن اصلا هیج ربطی به دین و مذهب نداره .. لباس مشکی یه قضیه ملی و از سنت های قدیمی ایرانه ..
سووشون رو خوندی داستانشو ؟

بله خوندم
درسته که یه قضیه ملیه اما یه مساله مذهبی شده اونم برای خانومها صرفا

حواترین به نازی !!! پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ

دین گفته مشکی بپوش ؟ کجای دین ؟ میشه بهم نشون بدی کجای قرآن گفته زن باید مشکی بپوشه ؟ فقط گفته جلب توجه نکنه همین ! حالا اگر رنگ غالب پوشش زنان ما سفیدباشه مشکی بپوشی تو چشمی و جلف به حساب میای !
من کجا گفتم بی حجابم گفتم دوست ندارم مشکی بپوشم رنگ رو گفتم نه خود حجاب رو !!!
آره عزیزم سند زدم وقتی بهشت قراره پراز دروغهای ریاکار بشه من سند رو دوقبضه به نام خودم می خوام حداقل خیالم راحته این عوضی ها اونجا نیستن !
واینکه اکثر خواننده های من ، من رو دیدن ، منظورم اینه که من آرایش زیادی نمی کنم همیشه هم حجابم رو دارم و لباسهای بدن نما هم نمی پوشم ، فقط دوست ندارم مشکی بپوشم حالا اگر رنگ روشن پوشیدن من باعث خیالات خام مردا میشه اون دیگه مرض جنسی خودشونه تقصیر من نیست
همون خدایی که اسمشو میاری اگر به من گفته با حجاب باش به مرد هم گفته نگاهتو هرزه نکن نه اینکه زن باحجاب باشه مرد چشماش مثل چراغ گردون آمبولانس بچرخه !
بعدازاون هم نوشتی کی جواب زنی رو میده که شوهرش بخاطر یه زن دیگه ولش کرده ! این دیگه آخرشه ! خوبه زازله ژاپن و جنگ عراق و جنگ چالدران و غزوه احد رو گردن من ننداختی !!!
حالا خوبه فقط گفتم رنگ اگر می گفتم بی حجابی می خواستی چه کنی !
درضمن من چه حکمی تغییر دادم ؟ کی حکم کرده مشکی بپوشیم ؟ بنده های خدا نه خود خدا ! بنده های خدا هم که هراز گاهی تشت رسوایی شون می افته که !!!
نه عزیزم من نباید به حرفای تو فکر کنم تو هستی که باید به حرفای من فکر کنی خوب فکر کن چرا باید مشکی پوشید؟ چرا رنگ عزا مشکیه ؟ چرا بهترین لباس برای زن مشکیه ؟ چرا سبز نیست چرا آبی نیست چرا سفید نیس؟
تو باید لحظه ای به این حرفا فکر کنی !

کاغذ کاهی(نازگل) پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ق.ظ http://kooche2.blogfa.com/

هیچ کجای دین نگفته لباس مشکی بپوشه آدم ! حتی مکروه هم هست ....
تنها جایی که لباس عزا مستحبه پوشیدنش برای امام حسین(ع) هست ...
ولاغیر !
در دین ما اون چیزی که بده تبرج کردنه ... یعنی خیلی جلب توجه کنی ....

هرچی دوست داری بپوش ...
تازه من این همه تو رو دیدم هیچوقت ندیدم لباس نامناسبی بپوشی ...

ممنونم

دخترپاییز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.faryadpaiiz.blogfa.com

کاملا موافقم... اصلا نمیشه برای دین رنگ گذاشت... منم هر جا خواهری حواترین بره میرم بازم حرفیه؟

اوهوم

خانم هاویشام پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ق.ظ

فعلا نمی تونم بگم
درآینده ایشالا می فهمی

راوی پاییز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://baranepaezi.blogfa.com/

حوا بانو جان! من که می دونم تو هیزم جهنمم! استادمون حکم کرد برام! میومد سر کلاس مثنوی و گلستان رو با دستکش! دستش می گرفت بعد اشاره می کرد که شمایی که جین ژات کردی جهنمی هستی!
:دی
بعله جانم!:|

بعله با همین شلوارهای جین همه باهم دسته جمعی میریم جهنم آی حالی میده ای حالی میده این مال مردم خورها و ریاکارها اونجا نیستن !

مه رو پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ب.ظ

اگه قراره یه مرد با دیدن یه زن خوشگل و ترگل ورگل زرتی دلش بلرزه و زن خودشو ول کن همون بهتر که رودتر این اتفاق بیفته و اون بینوا هرچه زودتر از دست این مرد شل و وارفته خلاص بشه

من خودمو بکنم تو کیسه سیاه که ایمان مردا حفظ بشه؟
خوب مگه ما خانمها دین و ایمون نداریم..زنها که خیلی لطیف تر و حساس تر افریده شدن..انقدر لطیف که شدن مروارید و باید برن تو صدف و هیشکی نبینتشون(ببین چجوری خرمون می کنن تو رو خدا)..اگه اینجوره پس مردا هم باید برن تو کیسه سیاه تا ایمان منم به باد نره..مگه تو مردا خوشگل و خوش تیپ وجود نداره؟
بابا ایمانتون ایمان اخوندیه که با یه نگاه به باد فنا میره چرا زنهای بدبخت رو هی با قانونهاتون خفه و خفه تر می کنید؟دهه

یعنی آی گفتی

ناز پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://ketabkhooneman.blogfa.com

حوا من هم عاشق رنگ های روشن هستم ولی خب مشکی رو هم دوست دارم (نه همیشه!)
اگه بخوام به یه چیزی اعتراض کنم رنگ یونیفرم مدرسه ام که ازش متنفرم! آخه چرا ما نباید یونیفرم خوشگل بپوشیم؟!
رنگ طوسی دلمرده تو کل روز هر چی انرجی مثبت داریم خنثی می کنه!

ناز جان روپوش سال دیگه پسر منم طوسیه !
امسال نوک مدادی بود با بلوز زرد !
عکسشو که تو وبلاگ خودش گذاشته بودم

یاس وحشی پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ

کامنت من تایید نشد؟

کامنت هیچکس تایید نشده بود یاس وحشی عزیز

Diapason جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://diapason.blogfa.com/post-174.aspx

حواتر از همه حواهای عالم

اگر قرار باشد که به خاطر زیبائی طلبی افراد را به آنجا بیاندازند : پس شاید همان جهنم را بهشت باید نامید

در بیکران آبی تو شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ق.ظ http://http:/

سلام
خانم جون هر جور . هر رنگ که میخواهی بپوشی بپوش. خدا وکیلی اگه ما حرفی زدیم

شما سرورید

پیمان شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ http://rozhaykhoshebato.blogfa.com

بله که حرفی هست.قرار نیست نامردی کنی این جهنم بدون اخوند رو تنها بری.ما هم هستیم شدیدا؛

پس ثبت نام کنیم اون تور یکسره رو ؟

مـحـمـد شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://rozegarsh.blogfa.com/

سلام
یک کتمنت غیر مرتبط
خانم ببخشید این مسابقه عکسلاگ به کجا رسید ؟؟
کی رونمایی میشن عکسا؟

در اسرع وقت دوست عزیز و هنرمند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد