اصالت و شعور تنها در مضامین دینی نیست بلکه ریشه عمیقی درتربیت و


شعورخانوادگی شخص دارد !


بسیار دیده ام آنانی را که نمازشان ترک نمی شود اما صدای خنده شان از


صدها کیلومتری !!! هم جلب توجه می کند !


بسیار دیده ام آنانی را که حجاب کامل دارند اما مسائل دینی را به میل خود


تفسیرمی کنند و بسیار خنده دارهم تفسیر می کنند !


بسیار دیده ام آنانی که در هیات مذهبی به سروکله خود می کوبند اما برای یک


هزار تومنی ناقابل به سروکله طرف مقابلشان !


بسیار دیده ام آنانی که گاهی دعاهای مذهبی می خوانند اما در فحاشی به قولی


روی دست ندارند !


و روز گذشته با یکی از دوستان و تعدادی از دوستان ایشان همسفر بودیم


بین تمام آنها تنها من متاهل بودم و باقی خانمها مجرد...


تنها چیزی که بینشان احساس نکردم حرکات ناپسند بود جلب توجه و یا


آرایش زننده ، هیچ کدام !


آن هم درشرایطی که در آزادی کامل بودند ...


خیلی دلپذیر است آنقدر به دخترت اعتماد داشته باشی که وقتی 12 شب


به خانه برمی گردد خیالت راحت باشد او تمام مدت روز یک خانم به تمام


معنا بوده خیلی زیباست دخترت را جوری بار بیاوری که همه جا سربلندت


کند زیباست اگر اصالت و شعور را درتمام حرکاتش نشان دهد حتی اگر


تو همراه و مراقبش نباشی...


نمی گویم مهم نیست دخترت روسری سر کند یا مثلا نماز بخواند


بلکه می گویم مهم این است که دخترت همیشه خانمی کند مثل تمام


دختران دیروز !







حواترین : سفر یک روزه به اطراف تهران جهت عکاسی همراه آقای همسر ، یکی از همکلاسیهام و

تعدادی از دوستان ایشون






من ... حواترازحوا



نظرات 10 + ارسال نظر
بهار مامان امیر یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://oribad.blogfa.com

سلام...
موضوع خوبی بود برای این پست... و این همون اعتمادی بود که پدرم به من و خواهرانم داشت.. و همیشه هم سربلند بوده در بین اقوام.. خوب میفهمم چی میگی مریم جان..

همدم یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ق.ظ http://www.nagu-eikash.blogfa.com

خدا کنه بتونیم بار بیاریم و این آرزوی هر مادریه ....اما سخته و خیلی هم سخته

یاس وحشی یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://yaasevahshi.blogsky.com

درود بسیار ....
جقدر خوب است این فهم که اصالت با دین داری صرف فرق دارد . من شاید به دلیل مرد بودن نتوانم خیلی این موضوع را متوجه شوم ولی حتما حس خوبی است وقتی اعتماد پدر و مادر باشد .... و فرزند این اعتماد را تا مغز استخوانش حس کند .

مه رو یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ

صحیح است ..صحیح است...حالا..

ما عکس می خوایم یالله

پرستو یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:03 ب.ظ http://setre-mastoor.blogfa.com



آیا ما نیز خانم می باشیم ؟

بفرما ...حالا هی پست بذار گاهی حس می کنم اگه مجرد بودم در کارم موفق تر بودم ...اگه الان مجرد بودی با که می خواستی بری عکاسی ...اونم اطراف تهران .....؟

دست اقای همسر هم در نکند ...

می کشمت پرستوووووووووو

Naz سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ق.ظ http://ketabkhooneman.blogfa.com

گاهی اوقات فکر می کنم که بدون اعتماد پدر و مادرم چطور می تونستم زندگی کنم!
عالی نوشتی. عالی.

مهرداد محمودی سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://tobeboodan.blogfa.com

درود

بر تو مریم عزیز و خانواده گرامیت...

چشمه ای باش که همیشه جاری است
نه آب انباری که کارش پر سازی است

اگر ما اون چشمه باشیم دختر و پسر و مرد یا زن بودن مهم نیست چون "اعتماد" هستیم.

خیلی عالی بیان کردی. شما همیشه موضوعات روز را می گید و ما هم همیشه درس می گیریم.

هزاران گل سرخ برای شما

سلااااااااااااام بعد از یک سال
و ممنون

بی ادب سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://0370236610.blogfa.com

آفرین باری کلا

خانم هاویشام سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام قربونت بشم
من اینروزا کمبود وقت دارم همش
زود میام زود میرم
نیمه شعبان منتظرت هستم
قدمت به روی چشم عزیزم
توروخدا واسم دعاکن زودتر تلم وصل شه
تااازین دربدری خلاص شم
وبیشتر بتونم بیام
مهردادم تو حاشیه اس
فعلا پشت ابره
کم کم شاید ازپشت ابراومد بیرون
واسه همه چی ممنون
جات اونجا حسابی خالی بود
بابااینقدپولاتونو تف نزنید به هم بچسبونید
برید اونورا ازون بی نوا هم تو غربت یه خبری بگیرید
مثل من
دی:

خضرایی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://fakhtehf60.persianblog.ir/

این همون تربیتیه که اسلام ازمون خواسته...چقدر دلپذیره...مثل گناه نکردن بنده های خدا وقتی که تنهای تنها هستند..حضور و غیبت بهم آمیخته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد