سفر به سرزمین عاشقانه ها - قسمت هفتم 

 

 

 

 

ادامه مطلب.... 

 

 

 

 

 

من ...حواترازحوا 

 

 

 

 

    

 

 

هنوز... 

  

عاجزم 

 

از درک وسعت وسیع عاشقی تو و خدا 

 

عاجزم از باور عشقبازی ات در یک ظهر تفتیده ! 

 

من اینجا چه می کنم 

 

دست طلب کدامیک از شما مرا به اینجا کشیده ؟  

 

من .. تنها می گذرم !

 

از خیمه گاه  

 

تل زینبیه 

 

کهف العباس 

 

مقام علی اصغر 

 

مقام علی اکبر... 

  

تاب ندارم ... 

 

اشکی در کار نیست 

 

 آرامم ، آرامیم ، همگی ! 

 

قرار نیست بفهمیم 

 

که اگر می فهمیدیم و می دیدیم تاب نمی آوردیم 

 

امشب ... 

 

کنار ضریح عباس مثل همیشه مبهوت ایستادم 

 

و تنها به نجوای مردمی عاشق گوش دادم 

 

من ... اینجا ... مقدس ترین خاک سرزمین تو... 

 

من ...اینجایم ... 

 

شنیدن نجوای عاشقی عاشقان هم عالمی دارد 

 

دلم هوایی می شود  

 

بغضم می گیرد

 

بگذارمن هم نجوایی کنم ...  

- وساطت مرا نزد خدا کن 

 

کسی چه می داند 

 

شاید تازه متولد شده باشم !!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کربلا - 24آبان 1390

 

نظرات 5 + ارسال نظر
یاس وحشی یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:35 ب.ظ http://yaasevahshi.ir

درود بسیار بانوی مهربان...

"بگذارمن هم نجوایی کنم ...
- وساطت مرا نزد خدا کن
کسی چه می داند
شاید تازه متولد شده باشم !!! "

اینجا را که خواندم، نا خودآگاه گفتم: ای وای...
حسرت کشیدم... حسرت بردم...

فرناز یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ http://naghmeyeparvaz.blogsky.com

شک نکن تازه متولد شدی.

خانم هاویشام دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ

کاش واسطه همه ما باشه

مه رو سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

در بیکران آبی تو چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ق.ظ http://www.davoodmoghadasi.blogfa.com

سلام
زیارت شما قبول باشه انشالله . هرچند ادامه مطلب برای خواندن باز نشد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد